לפרסם בפייסבוק

מאז שפייסבוק שינתה את האלגוריתם שלה, Hootsuite חקרה ומצאה שיש הבדל בין יום טוב למותגי B2B ו- B2C בעת פרסום תוכן.

הזמן הטוב ביותר לפרסום בפייסבוק

הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את המעורבות שלך, לשפר את התנועה ולמשוך עוקבים ולקוחות חדשים. מחקרים מראים כי הזמן הטוב ביותר לפוסטים בפייסבוק של מותגי B2C הוא הצהריים, וזה הזמן בו אנשים רבים לוקחים הפסקה מהעבודה. אם אתה מותג B2B, הזמנים הטובים ביותר לפרסם בפייסבוק בשלב זה הם בשעות העבודה הרגילות (9: 00-14: 00 EST).

כשמדובר מתי לפרסם בצורה הטובה ביותר בפייסבוק

אין גישה שמתאימה לכל אחד. במדריך זה נראה לכם כיצד למצוא את המועדים הטובים ביותר לפרסום תוכן בעמוד הפייסבוק שלכם לצורך הגעה מקסימאלית, חשיפה ומעורבות. להלן מדריך ששיתפנו כיצד למצוא את הזמן הטוב ביותר לפרסום בפייסבוק כדי למקסם את החשיפה והחשיפה כמו גם את המעורבות.

Buffer מאפשר לך לתזמן פוסטים בפייסבוק בזמן הטוב ביותר, בדיוק כמו כל שאר השיווק שלך ברשתות חברתיות. האם הוא כלי הפיתוח הפופולרי ביותר ברשתות החברתיות.

היו מחקרים רבים שניסו לחשוף את הזמנים הטובים ביותר לפרסום בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וערוצי שיווק אחרים ברשתות החברתיות, אך מחקרים אלה הניבו מגוון רחב של תוצאות, אז יצרנו מחקר משלנו .

לדעת את הזמן הטוב ביותר לשחרור זה אתגר ואנחנו רוצים לעזור

לאור המורכבות ההולכת וגוברת של פייסבוק ואלגוריתמים המשתנים ללא הרף, קשה במשך שנים למצוא את "הזמן הטוב ביותר" לפרסום בפייסבוק. אמנם יש כמה תובנות שכדאי לחקור, אבל האמת היא שהזמן הנכון לפרסום בפייסבוק שונה מכל אחר.

נתחיל בכמה דפוסים כלליים וגם נעניק לך כמה אסטרטגיות שיעזרו לך למצוא את הזמן הטוב ביותר לפרסם בפייסבוק עבור העסק שלך.

אחת הדרכים הקלות ביותר לבצע בדיקה זו

היא לתזמן את הפוסטים שלך בפייסבוק, מכיוון שהיא חוסכת אותך לפתוח את פייסבוק כדי לפרסם בזמן הטוב ביותר שלך. ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לתכנן פוסטים בפייסבוק לשנת 2021, אך אחת הסיבות העיקריות היא שאתה יכול לפרסם את התוכן שלך בזמן האופטימלי. Buffer מספק דרך פשוטה ואינטואיטיבית לתזמן את הפוסט שלך בפייסבוק בזמן האידיאלי.

בעזרת כלי לוח הזמנים המהיר, תוכל ליצור משבצת זמן ביומן שלך על סמך הזמן הטוב ביותר לפרסום. תכנן שהפרסומים שלך יפורסמו בעמוד הפייסבוק שלך, אין צורך בהודעות דחיפה.

השתמש באינפוגרפיקה שלנו כאשר אינך יודע לפרסם בפייסבוק

בזמנים הטובים ביותר לפרסום ברשתות החברתיות. יתכן שתרצה לבדוק לוחות זמנים וזמנים שונים כדי להגיע לקהל הספציפי שלך, ומדריך זה יעזור לך למצוא נקודת התחלה. לאחר פרסום הפוסט שלך, הוא יופיע אוטומטית על ציר הזמן שלך בפייסבוק והזנת החדשות לאנשים שאוהבים את הדף שלך ועוקבים אחריו.
בכדי לבדוק עוד פרטים מורחבים בתחום של מדיניות הפרסום של פייסבוק עליך לבדוק כאן: whitecollar.co.il

תוכלו גם להשתמש בכלי שימושי כמו HubSpot

תוכנת מדיה חברתית, לתכנון פוסטים במספר פלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין. אם אתה רוצה שיפרסם פוסט בפייסבוק יחד עם פוסטים אחרים ברשתות חברתיות, ודא שאתה יודע את תאריך הפרסום שלך כדי שתוכל למקסם את ההשפעה של פרסום חוצה פלטפורמות. דאג שתשתף את הפוסט שלך בפייסבוק בזמן שהקהל שלך יהיה מקוון ומעורב, אחרת אתה מפסיד הרבה אינטראקציה.

Sprout Social נותן לך את היכולת לבחור את זמן האוויר האופטימלי לפרסום התוכן שלך בפייסבוק

ומסייע לך להגיע לרוב האנשים במהירות האפשרית. אם אתה מנהל דף פייסבוק במקום פרופיל, אתה יכול לראות כמה אנשים מגיעים לפוסטים שלך ויש להם את היכולת להגדיל אותם.

אתה יכול גם לשלם עבור קבוצות יעד אם אתה רוצה שהפוסטים שלך ייראו על ידי אנשים רבים יותר

אם אין לך את האמצעים לשלם לפייסבוק כדי להציג את הפוסט שלך בפני אנשים רבים יותר, יש כמה טכניקות שבהן תוכל להשתמש כדי להציג את הפוסט שלך.

קישורי פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם קישורים יכולים להקל על מאמצי הפרסום שלך בפייסבוק ובאינסטגרם בשתי הפלטפורמות

פרסם פרסומות בפייסבוק כדי לעבוד עם פוסטים אורגניים משותפים בפייסבוק, תוכל להשתמש במנהל המודעות של פייסבוק.

אם אתה מוכן לשלם עבור משחק

פוסטים בפייסבוק עם מעורבות גבוהה יותר יעלו הרבה פחות ויש להם טווח הגעה גדול יותר מאשר אם תגביר את ההודעות שלך במודעות, מה שאומר שמודעות הפייסבוק שלך זולות יותר והן פופולרי יותר. אם אתה מריץ מודעות באינסטגרם, Facebook Ad Manager Business Suite יגדיל את ההודעות באינסטגרם ויאפשר לך לקפוץ למנהל מודעות פייסבוק כדי להגדיר פוסט כפוסט בתשלום, או שתוכל להגדיל פוסט בפייסבוק ולסמן את התיבה כדי להפעיל קידום באינסטגרם על ידי ביצוע אותה פעולה יצירתית גם בפייסבוק וגם באינסטגרם. אתה יכול לענות על שאלות ולעודד אותם להגיב בפוסט בפייסבוק, שיעודד אינטראקציה וישלח באופן אורגני את ההודעות שלך דרך הגג.

הקמנו אוסף עצום של 101 רעיונות פרסום בפייסבוק שבטוח יביאו את השיווק שלך ברשתות החברתיות לשלב הבא. כמה רעיונות עסקיים בפייסבוק קשה למצוא, אך קל לשכפל אם אתה מקבל השראה.

הצמיחה של המדיה החברתית בשנים האחרונות הולידה סיפורי הצלחה רבים של חברות שנבנו על גב פוסט בודד בפייסבוק

עכשיו יותר ויותר אנשים מחפשים רעיונות לפרסום בפייסבוק עבור חברות. נסה להמציא רעיון לפוסט בפייסבוק שיאהב ויהיה מוצא חן בעיניך כל יום.

מנהלי עמודי פייסבוק מקדישים זמן רב לחשוב מה לפרסם בדפים שלהם. אך בעזרת כלי צילום ויראלי כמו Post Planner, הם יכולים לחסוך זמן רב ולשלש את מעורבותם.

שילוב תוכן

הוא המפתח להגדלת טווח ההגעה והאינטראקציה בדף הפייסבוק שלך. אם אתה רוצה לשנות את אסטרטגיית הפייסבוק שלך, ודא שאתה מפרסם תוכן מרתק שהקהל שלך יאהב. פוסטים בפייסבוק הם הדרך הטובה ביותר עבורך ליצור קשר עם המעריצים שלך ולהתחבר אליהם מחוץ לעדכון החדשות.

אם אתה סקרן לגבי מה שאתה יכול לפרסם בדף הפייסבוק שלך שמושך את הקהל שלך, לכן ריכזנו רשימה של 15 רעיונות שונים לפרסום בפייסבוק שמובטחים להגדיל את המעורבות. אחת הדרכים הטובות ביותר להתקשר עם הקהל שלך היא לשאול שאלות.